W skład naszej Oferty wchodzą:
1. Kadry, płace, ZUS
- sporządzanie list płac pracowników wraz z niezbędną dokumentacją;
- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 4R, informacji rocznych dla pracowników PIT 11, PIT 8 itp.;
- prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych pracowników;
- sporządzanie kompletnej dokumentacji dla potrzeb ZUS z tytułu zgłoszeń oraz rozliczeń wraz ze stosownymi raportami dla pracowników;
- sporządzanie dowodów wpłat składek na stosowne ubezpieczenia;
- sporządzanie dowodów wpłat z tytułu należnych podatków od wynagrodzeń pracowników;
- prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych.
2. Księgi podatkowe
- prowadzenie „Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” lub ewidencji ryczałtowej;
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, jak również ich amortyzacji (umorzenia);
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- sporządzanie deklaracji dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu rozliczeń właścicieli oraz zatrudnionych pracowników (PIT-y, VAT, itd.);
- sporządzanie (w ramach zawartej umowy – bez dodatkowych opłat) zeznań rocznych osób fizycznych prowadzących działalność jednoosobowo lub właścicieli spółek cywilnych i jawnych;
- przekazywanie podsumowań za okresy sprawozdawcze w formie „bilansu firmy” w układzie liczbowym i graficznym;
- sporządzanie dokumentacji ZUS (zgłoszeniowej i rozliczeniowej właścicieli);
- sporządzanie dowodów wpłat na poszczególne tytuły podatków.
3. Księgi Rachunkowe
- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości oraz obowiązującym, aktualnym stanem prawnym;
- dekretację dokumentów;
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, jak również ich amortyzacji (umorzenia);
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- sporządzanie deklaracji dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu rozliczeń właścicieli oraz zatrudnionych pracowników (PIT-y, CIT-y, VAT, itd.);
- sporządzanie zeznań rocznych spółek prawa handlowego lub właścicieli w przypadku osób fizycznych, spółek cywilnych i jawnych;
- przekazywanie podsumowań za okresy sprawozdawcze wg ustalonych z klientem raportów;
- sporządzanie dowodów wpłat na poszczególne tytuły podatków;
- sporządzanie zeznań finansowych i GUS.